Rozliczenia płacowe dla biznesu

Dzieci z pieniędzmiDla naszych klientów biznesowych przygotowaliśmy ofertę kompleksowej obsługi w zakresie płac. Prawidłowe i terminowe rozliczenia pełnią niezwykle istotną rolę w każdym przedsiębiorstwie, bez względu na jego wielkość. Przede wszystkim pracownicy, aby czuć się bezpiecznie w firmie, potrzebują stabilnych warunków zatrudnienia. Natomiast pracodawca potrzebuje fachowego wsparcia z zakresu przepisów dotyczących wszystkich rozliczeń w firmie. Zlecając obsługę płacową do naszego biura rachunkowego, pracodawca otrzymuje:

• przygotowywanie cyklicznej listy płac,
  • rozliczanie wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz umowę cywilno-prawną,
  • wyliczanie składek ZUS,
  • rozliczanie PIT,
  • fachowe wsparcie podczas kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, Urzędu Skarbowego lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Dlaczego terminowe wypłaty są ważne?

Pracodawca jest zobowiązany prawnie do wypłaty wynagrodzenia pracownikowi. Termin, wysokość oraz pozostałe kwestie dotyczące wynagrodzenia ustalone są przed podpisaniem umowy, a także są w niej później zawarte. Profesjonalne biuro księgowe zapewnia prawidłowe sporządzenie umowy oraz cykliczne rozliczanie wynagrodzenia względem pracownika, Urzędu Skarbowego oraz ZUS.

Dzięki prawidłowej obsłudze płacowej, pracodawca zyskuje również wsparcie na polu wizerunkowym. Pracownicy, którzy otrzymują wynagrodzenie w terminie oraz w kwocie jaką ustalali podpisując umowę, mają przekonanie o stabilnej pozycji firmy w branży. Co za tym idzie, nie martwią się o utratę pracy tylko skupiają się na wykonywaniu swoich obowiązków.

Zatrudniając firmę zewnętrzną, która zajmuje się rozliczeniami, pracodawca ma bezpośrednie wsparcie również w przypadku wszelkich kontroli, które bywają stresujące i zawiłe.